Monday 2 November 2009

Rossiya channel× STYLEfromTOKYO



ロシアチャンネルで放映されました。

6 comments:

Valerie said...

おめでとうございます!!
本当におもしろいですよ。

私はドイツに住んでいるロシア人ですから、私のスタイルがヨロッパっぽいですね。
ロシア人のスタイルどうでしたか?写真とれましたか?
私が去年ロシアへ行った時にきれいなスタイルが見られませんでした。。。

Anonymous said...

Greetings!
Yesterday I was at exhibition STYLEfromTOKYO in Moscow. Very much it was pleasant! I watch for a long time a street fashion in Tokyo! It is more tremendous! How many imagination! Bright paints!
Thanks. I will look now and your blog

Надя
Moscow

miki eto said...

CONGRATS!!!

-love from tokyo-

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hello!
Here is another interview with you on Russian TV
http://www.tvkultura.ru/video.html?id=138216

Lactose Intoler-Art said...

Congratulations, Shito-san! What an honor...This looks like an AMAZING event! You have so many good shots..What an exciting opportunity. Keep doing what you do, you have a great eye for fashion!

http://lactoseintolerart.blogspot.com