Sunday 11 September 2011

on the street, Harajuku




Last month,Sartorialist,Scott came to Tokyo
to take a street snap.
it's project called `The Sartorialist in Tokyo'

We met at Harajuku,
and enjoy shooting together.

先月あるプロジェクトのために東京に来てた
SartolialistのScott。


あたしたちは原宿で会って、
一緒にストリートスナップを楽しんだ。


This pic is one of them I shoot on this time.

あたしは原宿の友だち、yama ちゃんと撮る。
Scottはyamaちゃんを撮るあたしを撮る、
そしてプロジェクトチームはあたしを撮るScottを撮る。
何だか混み入っておかしな撮影、
yamaちゃんとクスクス笑ってしまった。

Do you see Scott behind her?
He photograped  me photographing my friend.
and also do you see the guy behind Scott?
He photographerd him photographing me.
it's funny composition! 


今回の撮影の模様は`The Sartolialist in Tokyo'で。

1 comment:

Anonymous said...

I am a massive fan of Scott and his work. I'm very happy he is doing this project on Japanese style. Can't wait to see his finished project.
The composition of the shot will be very interesting to see.