Wednesday 25 September 2013

on the street...Harajuku




He told he worked as teacher at fashion collage,
'but II'll leave my collage next year,maybe March.
I decide I try to catch my dream again;
I wanna  be stylist. 
now I made my lookbook."

レンズをむけると決まって「ハの字」の眉になる彼。
ここ最近かな、またモードの流れを汲んだ形の
スタイルを持つ男の子たちが
この街に増えた、ちょうど彼のように。

he told, and show me his lookbook in his iPhone.
There are so many images he made
with his friends.



今欲しい物は「マルタンの足袋ブーツ」。
(そしてあたしも正にこのシリーズをコレクションしている!)

「いいよねぇ、マルタン。あたしも大好き!」
「いいですよね~、でもメンズの足袋ブーツって
案外なくて」
「そっかー」
「どこで買ってます?」
「あたしはねぇ…」
なんてひとしきりマルタン談義。
こういう時間をあたしはとびきり愛してると思う。


'Looking forward to see you in near future,
and when we'll met, let me show 
your new lookbook again! '
'Sure! '

ここ東京でのストリートの撮影の楽しみは、こういう所にある。



No comments: